ponedeljek, 4. januar 2010

Za mamin in očijev rojstni dan

Dolgo sem se branila...pa nazadnje le podlegla :-)
Uspelo mi je narest mojo prvo ogrlico. Seveda sem rabila pomoč :-)
Dobila sem jo od dveh ustvarjalk...Anite in Lili
Hvala vama za pomoč...obljubim,da naredim še kakšno :-)


Podarila sem jo mami za rojstni dan :-)
Mamiiii...vse najboljše še enkrat!!!
Zraven sem dodala še tole voščilnico:


In ker je praznoval tudi oči...sem še zanj pobarvala enga mačka :-)
Oči ...tudi tebi vseee najboljše!!!

2 komentarja:

  1. Pridna si bla in naštimala lepi voščilnici in verižico za mami :)).

    OdgovoriIzbriši
  2. joooooooooj, kje pa jaz hodim, da nisem prej zašla semle... aaa, tale voščilnica!!! s snežinko! nič ne rečem - ogrlica je čudovita, maček specialen, ampak snežinka... je pa čez vse.

    OdgovoriIzbriši