nedelja, 22. november 2009

Pofočkana.....


....... tko mi je rekla Nataša, ko mi je podarila nagrado na svojem blogu....
Enabeseda....pa poglejmo,če mi bo uspel

1. Kje je tvoj mobilni telefon? - nevem
2. Tvoji lasje? - štrlijo
3. Tvoja mama? - moja
4. Tvoj oče? -siten
5. Najljubša hrana? -zelenjava
6. Sanje pretekle noči? - tema
7. Najljubša pijača? - coca-cola
8. Tvoje sanje/cilj? - hiška
9. V katerem prostoru si? -otroška
10. Tvoj hobi? - branje
11. Tvoj strah? - ?
12. Kje želiš biti čez 6 let? -v službi
13. Kje si bila včeraj zvečer? - kofetek :-)
14. Nekaj, kar nisi? -
15. Mafini? - čokoladni
16. Na spisku želja? - hiška
17. Kje si odraščala? - doma
18. Kaj si počela nazadnje? -jedla
19. Kaj imaš oblečeno? - trenirko
20. Tvoj TV? -zaseden
21. Ljubljenčki? -pinčevka
22. Prijatelji? -najdražji
23. Tvoje življenje? - AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
24. Tvoje razpoloženje? - zmešano
25. Pogrešaš koga? - mami
26. Avto? - ni ni
27. Nekaj, česar ne nosiš? -kič
28. Najljubša trgovina? -uf....
29. Najljubša barva? -črna....sam to ni barva :-)
30. Kdaj si se nazadnje smejala? - včeraj
31. Nazadnje jokala? - tud včeraj
32. Najboljši prijatelj? - čez cesto
33. Kraj, kamor se stalno vračaš? -domov
34. Facebook? -iiiiii
35. Kje najraje ješ? -doma

pa mi je ratal....upam, da zadovoljivo
sedaj moram pa pofočkat še 5 deklet,ki so zame posebne...tlele bo pa težka....ene so že pofočkane :-)
pa vseen:
Jana
Dodo
Kreal
Alenka
Klavdija

Takole....Nataša hvala za pofočkanje...pa upam,da bo uspelo naprej :-)

Ni komentarjev:

Objavite komentar