ponedeljek, 19. oktober 2009

Moja kopija

Zelo rada pogledam Anitin blog ....
Ker so mi njeni izdelki nekaj lepšega, imam večkrat željo tudi sama narest nekaj takšnega :-)
In ker me je prijateljica prosila,če ji naredim voščilnico za fanta v najlepših letih,sem si izposodila eno njeno idejo:

pa še nekaj detajlov:




Pravzaprav sta po njeni voščilnici nastali dve...tale je ta druga :-)

pa še notranja stran:

8 komentarjev:

  1. To pa je bilo dela z žepki. Končni rezultat je pa fantastičen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito!
    Uspelo ti je z vsemi temi drobnimi in neštetimi detajli.

    OdgovoriIzbriši
  3. dela je bilo res kar nekaj, ampak se je splačalo :-)
    sem tud sama navušena :-)
    hvala!

    OdgovoriIzbriši
  4. uf, ne vem, če sem tvoj blog že videla in komentirala, ker te med shranjenimi nisem imela, te pa moram vseeno pohvalit, ker delaš zelo lepe stvari :)

    Ful dobro izpade na obeh čestitkah notno črtovje! Imaš to štampiljko ali papir?

    OdgovoriIzbriši
  5. oo, BM hvala!
    Tale notni papir(ni štampilka) sm pa nahrčkala na zadnjem srečanju v Dekanih :-)
    Je imale Dodo nekaj viška :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tebe pa še ne poznam. Vidim pa da delaš krasne stvari. Torej skrajni čas, da te dodam na moj seznam blogov, ki jih spremljam. Pridem še kaj :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Fajni žepki...

    p.s.: Pofočkana pri meni ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala Vladuška!
    mravljica ?....pofočkana?....boš mogla tole v živo bolj razložit :-)

    OdgovoriIzbriši